Svar på
relevante spørgsmål

Produktinformation

Er jeres produkter naturlige?

Alle vores produkter indeholder et højt indhold af naturlige ingredienser. Rent faktisk indeholder vores produkter i gennemsnit 99% naturlige ingredienser. Læs mere om vores filosofi her..

Er jeres produkter veganske?

Ja, alle vores produkter er veganske.

Er jeres produkter cruelty-free?

Selvfølgelig! Vi tester aldrig vores formularer eller ingredienser på dyr. Siden 2013 har det faktisk været ulovligt under EU lovgivningen.

Er jeres produkter økologiske?

Vores Body lotion, Body wash og Body exfoliator indeholder økologiske ingredienser, hvorimod Deodoranten ikke gør - endnu. Vi arbejder hele tiden på at forbedre og tilføje nye ingredienser til vores formularer, og her kigger vi helt sikkert også på økologiske ingredienser.

Hvor kan jeg finde ingredienslisten?

Alle vores ingredienslister er tilgængelige på shopsiden for hvert produkt. Dog henviser vi til produktets bagside, som altid indeholder den mest up-to-date ingrediensliste. Der kan nemlig forekomme små variationer i forhold til hjemmesiden.

Hvilke hudtyper kan bruge jeres produkter?

Alle kan bruge vores produkter. Hvert produkt indeholder ingredienser, som alle kroppe har brug for for at være sunde.

Hvilke produkter er bedst til sensitive hud?

Vi har udviklet en parfumefri variant (Neutral), som vi anbefaler til personer med sensitiv hud eller allergier.

Hvor lang tid holder mit produkt?

Alle produkter kan holde i 48 måneder fra produktionstidspunktet. Efter åbning kan produkterne holde sig i 12 måneder.

Hvilke produkter er bedst til sensitive hud?

Vi har udviklet en parfumefri variant (Neutral), som vi anbefaler til personer med sensitiv hud eller allergier.

Hvor lang tid holder mit produkt?

Alle produkter kan holde i 48 måneder fra produktionstidspunktet. Efter åbning kan produkterne holde sig i 12 måneder.

Hvor bliver jeres produkter lavet?

Vi er bosat i Danmark og foretrækker at arbejde med lokale partnere. Vi har teamet op med førende hudpleje eksperter tæt på vores kontor i Aarhus.

Emballage

Er jeres produkter genanvendelige?

Vi arbejder hårdt på, at alle vores produkter er genanvendelige. Og vi er stolte af at sige, at det er de. Find venligst en genanvendelsesguide på hver produktside.

Hvilke materialer bruger I i jeres emballage?

Vi stræber efter at bruge så mange genanvendte material i vores emballage som muligt. Dette reducerer CO2 emissioner signifikant. Du kan finde mere information på vores Bæredygtig-side om vores emballagers påvirkning på miljøet.

Hvad er jeres leveringskasse lavet af?

Alle vores leveringskasser er lavet af 100% genanvendt pap og kan blive genanvendt igen og igen efter brug.


Vi har betalt et premium for at skræddersy størrelsen på kasserne, så de minimerer spild, men samtidig sikrer sikkerheden af vores produkter.

Hvordan bortskaffer jeg produkterne efter brug?

Find venligst klare instruktioner for bortskaffelse på hver produkt -side.

Ordre og Levering

Hvor meget koster fragt?

Vi tilbyder fri fragt på alle ordre over 400 DKK. For alle ordre under 400 DKK beder vi om en betaling.

Hvor sender I til?

På nuværende tidspunkt sender vi til alle lande i EU og EØS. Lad os endelig vide, hvis du bor udenfor denne region, men gerne vil købe vores produkter.

Hvor lang tid tager det, før jeg modtaget mit produkt?

Det afhænger af din lokation, da vores varehus ligger i Danmark.


For danske ordre, kan du forvente en leveringstid på 1-2 dage.


For EU og EØS ordre kan du forvente at modtage pakken inden for 5-7 hverdage.

Hvornår sender I min ordre?

Hvis din ordre er afgivet inden kl. 15 (CET), bliver den pakket og sendt samme dag.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Hvis der skulle opstå ændringer, er det vigtigt, du giver os besked så hurtigt som muligt, da vi muligvis er i stand til at ændre den, før den bliver afsendt.

Hvilken type fragt tilbyder I?

Alle fragtmuligheder er synlige ved checkout, men generelt tilbyder vi både hjemme- og pakkeshoplevering.

Hvor kan jeg finde mit trackingnummer?

Du modtager en email med dit trackingnummer så snart din ordre er afsendt fra vores varehus.

Hvor er min ordre?

Gå venligst til dette link og indtast dit trackingnummer fra din leveringsbekræftelse, som du har modtaget på email.

Retur og Tilbagebetalinger

Hvor er min ordrebekræftelse?

Du modtaget en ordrebekræftelse umiddelbart efter, at din ordre er gået igennem. Hvis ikke, så ræk endelig ud til vores kundeserviceteam på hello@relevantcos.com, som står klar til at hjælpe.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Siden alle ordre er håndtere af vores samarbejdspartner, er vi muligvis ikke i stand til at kunne annullere ordren. Ræk venligst ud på hello@relevantcos.com så hurtigt som muligt, skulle dette være tilfældet.

Hvor tilføjer jeg min rabatkode?

Godt du spørger! Vær sikker på, at du tilføjer din rabatkode i indkøbskurven, og ikke i checkout.

Kan jeg bruge flere rabatkoder?

Ja, det kan du. Vi har arbejdet hårdt på at gøre dette muligt. Sikr dig, at du tilføjer rabatkoden i indkøbskurven, og ikke i checkout.


Nogle rabatkoder kan kun bruges individuelt.

Hvilke betalingsformer accepterer I?

Vi accepterer en bred vifte af betalingsløsninger, herunder MobilePay, Visa, Mastercard, Paypal og Apple Pay og iDEAL.

Hvad er jeres returneringspolitik?

Vi håber, at du kan lide vores produkter som vores tusindevis af andre kunder. Men skulle du være utilfreds, accepterer vi returneringer inden for 14 dage efter købet (hvis produktet er ubrugt). Send en email til vores kundeserviceteam på hello@relevantcos.com før du returnerer for at koordinere nærmere.

Kan jeg returnere et produkt, hvis jeg allerede har åbnet det?

Vi kan ikke tage produkter retur, som allerede har været åbnet og brugt.

Hvad sker der, hvis mit produkt er ødelagt, defekt eller forkert?

Forhåbentligt, sker dette ikke. Hvis det gør, så ræk venligst ud til vores kundeserviceteam på hello@relevantcos.com, som vil hjælpe dig med at løse problemet.

Min pakke er ankommet uden en returseddel. Hvad gør jeg?

Vi tilbyder ikke gratis retur. Hvis du ønsker at returnere dit produkt, ræk venligst ud til vores kundeserviceteam på hello@relevantcos.com for at koordinere nærmere.

Hvordan håndterer I refunderinger?

Venligst tillad 14 arbejdsdage til at håndtere og processere din refundering.

Følg os